Siemka Pati, Agusia & Kejbi. Zwracam się tylko do Was bo tylko Wy (narazie) macie hasło. Zapożyczyłam sobie szablonik od Pati bo ten mój już mnie denerwował. Jak znajdę jakiś ładny wiosenny obrazek to zrobię nowy layout.
Po pierwsze dziękuję Patison za założenie mi tego hasła. I jakbys mogła.. Powiedz mi jak go mozna obejść bo jednak mieszcze sie w tych 10% populacji, która tego nie wie.
Po drugie załozyłam hasło, bo denerwowały mnie osoby, które pisały mi w komentarzach i w księdze bzdury, których nie mogłam już znieść. Tego było ZA dużo. Wy wiele nie widziałyście bo często je kasowałam. Wiem, że powiecie żebym się nie przejmowała itd. ale naprawdę miałam tego dość. W dodatku dowiedziałam się , że ten oto adres ma wiele niepożądanych i nielubianych przez mnie osobników..
Dzisiaj na matmie p. Kłos przesadziła mnie z Madźką do „odludnego” rzędu pod ścianą. Dlaczego „odludnego”? Dlatego, że tam nikt, zupełnie nikt nie siedzi… Zamiast rozwiązywać zadania siedziałam i nic nie robiłam.. Często tak jest, więc to co mam w zeszycie to same bazgroly, rysuneczki i od czasu do czasu jakieś liczby. Buahahaha.. W dodatku mama i tata mają napisać text w stylu „Wiemy, że nasza córka zajmuje się czym innym niż matematyka”. Nie no spoko.. I tak ją lubię ;]. Długa ta powitalna notka, ale jakoś tak odzyskałam wenę. Jutro będzie normalnie zarąbiście. Dwa sprawdziany + pytanko Polańskiej. Może nawet dzisiaj skombinowałabym jakiś nju szablon. I tak mi się nie chce uczyć.. Odrobię tylko geografię.. uczyć się będę po zajęciach, czyli gdzies tak około 22:30.
Ta tak pisze i pisze co mi ślina na palce (blee !?) przyniesie, więc nie dziwcie się że ta notka jest do dupy… No to papa =*

Dopisek
Tak jak mówiłam.. Zrobiłam ten nowy layout. Nie jest on super. Nawet chyba gorszy od poprzedniego (tego mojego). Jest beznadziejny. Ale to zawsze coś mojego.. Myślę, że niedługo go zmienie bo i tak mi się nie podoba :P